RSS

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ

27 Μάι.

«Τσουχτερή» αποζημίωση ύψους 50.000 ευρώ υποχρεώθηκε να καταβάλλει εταιρεία τηλεφωνίας σε συνδρομήτριά της για τις 5 μη ζητηθείσες κλήσεις που πραγματοποίησε η πρώτη ενοχλώντας τη δεύτερη.      

            Ως γνωστόν, οι εταιρείες τηλεφωνίας, προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, «βομβαρδίζουν» με κλήσεις τους συνδρομητές τους, σε ακατάλληλες ώρες, κατά επαναλαμβανόμενο τρόπο (ακόμα και μέσα στην ίδια ημέρα περισσότερες της μιας φορές), και παρά το γεγονός ότι ίσως έχει ήδη δηλωθεί η δυσαρέσκεια του συνδρομητή κι η άρνησή του να δεχθεί ξανά τέτοιες κλήσεις.

            Καθώς το προπεριγραφόμενο φαινόμενο δεν είναι καινούριο, αλλά υφίσταται από τότε που στον χώρο των τηλεπικοινωνιών «άνοιξε» ο ανταγωνισμός, υπάρχει σχετικό νομοθετικό πλαίσιο (Ν. 3471/2006). Ειδικότερα, προβλέπεται στο άρ. 11 του ν. 3471/2006 ότι «δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς (της προώθησης προϊόντων κλπ), εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.».

            Ωστόσο, έχει παρατηρηθεί πως ακόμα κι αν ο συνδρομητής έχει καταχωρηθεί στον ειδικό κατάλογο (Μητρώο) που αναφέρεται ανωτέρω, οι εταιρείες δεν διστάζουν να εξακολουθούν την επιθετική –και παράνομη!- τακτική τους, αδιαφορώντας για τον εκνευρισμό και την ενόχληση που δημιουργούν στους δέκτες των κλήσεών τους, οι οποίοι ενδεχομένως να είναι ασθενείς ή απασχολημένοι στην εργασία τους… Αντίστοιχα, οι υπάλληλοι- τηλεφωνητές ενίοτε είναι αγενείς, γεγονός που δημιουργεί μεγαλύτερο εκνευρισμό στον συνδρομητή- συνομιλητή τους.

            Ο νόμος, λοιπόν, παρέχει τη δυνατότητα στους συνδρομητές, εφόσον αποδειχθεί η βλάβη (περιουσιακή ή και ηθική) που έχουν υποστεί από την παράνομη και ενοχλητική συμπεριφορά των εταιρειών, να ζητήσουν με αγωγή την χρηματική ικανοποίησή τους τόσο για την τυχόν περιουσιακή βλάβη όσο και για την ηθική βλάβη, ιδίως δε για τη δεύτερη περίπτωση, ο νόμος προβλέπει κατ’ ελάχιστον αποζημίωση 10.000 ευρώ!!  

            Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού καλέστε στο δικηγορικό γραφείο και μιλήστε με εξειδικευμένο δικηγόρο – διαμεσολαβητή στα τηλ: 210 8811903, 6932455478.

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

 
Αρέσει σε %d bloggers: