Είναι κοινός τόπος ότι δικηγορικά γραφεία με πελάτες-εντολείς τράπεζες παίζουν και το ρόλο εισπρακτικών εταιριών οργανώνοντας ειδικό τμήμα call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο όχλησης (διαρκούς παρενόχλησης και κατατρομοκράτησης) υπερχρεωμένων οφειλετών.
Οι καταγγελίες για τις απειλές και τους εκφοβισμούς καθώς και την πληθώρα των σχετικών τηλεφωνημάτων ήταν και είναι πάρα πολλές αλλά λίγες οι σχετικές καταδικαστικές αποφάσεις λόγω του ότι δεν υπήρχε σαφής νόμος προστασίας των οφειλετών.
Επιτέλους τώρα αναγνωρίζεται ευθέως η παράνομη δράση αυτών των εισπρακτικών δικηγορικών γραφείων και ρητά καταδικάζεται το φαινόμενο της δραστηριοποίησης δικηγορικών γραφείων ως οιονεί εισπρακτικών εταιρειών με λειτουργία call center.
Θεσπίζεται νομοθετικά ειδική διάταξη στον Κώδικα Δικηγορικής Δεοντολογίας, που θα τιμωρεί την πέραν της μίας(1) τηλεφωνικής όχλησης οφειλετών του εντολέα του δικηγόρου σε περίπτωση δυστροπίας, άρνησης οφειλής ή αδυναμίας εξόφλησης κλπ.
Θα γίνεται επίσης αποστολή στον αρμόδιο Εισαγγελέα που διενεργεί τη σχετική έρευνα των τελεσίδικων πειθαρχικών αποφάσεων, που έχουν περατωθεί είτε καταδικαστικά είτε αθωωτικά από το Πειθαρχικό του ΔΣΑ μετά από καταγγελίες πολιτών.
Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού καλέστε στο δικηγορικό γραφείο και μιλήστε με εξειδικευμένο δικηγόρο στα τηλ: 210 8811903, 210 8251894, 6932455478.
ΠΗΓΗ: Peter Derek ERGA OMNES